,

Предстоящи книги през септември

Здравейте!
 И този месец правя такъв вид пост с  предстоящи заглавия, които да очакваме. Отсега ще спомена, че това не е спонсориран пост, за да няма бъдещи недоразумения! Но преди да започна, искам да ви споделя една новина- вече всеки месец ще публикувам по няколко статии и в блога на авторката Йоана Вълчева. Тя беше така добра и преди време ми позволи да й взема интервю (четете интервюто с нея от TУК) а сега ми позволи и да пиша статии в личния й блог! Безкрайно съм й благодарна! Този месец темата на статията е "Прочетено през август и TBR за септември", а също така планирам и още една статия след една/две седмици. Смятам, че втората ще ви бъде много по-интересна от сегашната, затова следете страницата ми във Фейсбук, за да не я изпуснете. 

 А сега да видим кои ще са предстоящите заглавия този месец:


1) "Разплата" от Лекси Блейк.
 След като издателсво Ибис издане "Без милост", която остави много читатели без търпение за следващата част, най-накрая дойде времето и на втората книга от трилогията. Тя излиза този месец, а издателството обеща съвсвем скоро да ни обяви точната дата на излизане.  


2) "То" от Стивън Кинг
 Пре-издавенето на книгата от изд.Бард беше невероятна идея, особено след като книгата вече беше изчерпана навсякъде и скоро излиза енкранизацията й. И то не само едната, ами и двете части ще бъдат достъпни. Тук датата на излизане на първа и втора книга е на 4 септември. Изданието ще бъде напълно с нова корица и дизайн. 


3) "Изгубеният град Z" от Дейвид Гран
 В имейла ми дойде новината за тази книга. Хвана ми окото след като прочетох анотацията, а видях, че предстои да излезе дори екранизирана версия. Знам, че не е от обичайните ми жанрове, които чета, но пък какво от това, ако книгата изглежда интересна? Затова реших да ви я споделя. Издателството е Колибри, датата беше 1 септември, така че е вече достъпна.



Така, това бяха някои от заглавията за месец септември. Приготвила съм ви и една книга, тепърва идваща на английските пазари, която ще заинтересува някои от вас. Това е:

1) Tower of Dawn  - Сара Дж. Маас  

Това ще бъде шестата книга от поредицата "Стъкленият Трон". Обаче историята в книгата проследява само пътят на един от героите, който видяхме в края на четвъртата книга. Главният герой за серията няма да участва в тази история и недоизчистените неща от петата книга няма да бъдат разгледани докато не се издаде следващата книга догодина. Но все пак, това е от Сара Дж. Маас и ние я обичаме. Излиза (английски) на 5 септември. Можете да я поръчате предварително с безплатна доставка от ТУК.




Това беше засега. Ако се зададат още интересни книги на пътя, аз ще гледам да ви известя колкото се може по-бързо. А ако все още не сте видяли статията ми за "Прочетени книги през август и TBR септември" в блога на Йоана Вълчева, можете да го направите от ТУК.   






0 коментара:

Публикуване на коментар