, , , , ,

Прочетени книги 2017. Biggest Book Wrap-up!



Здравейте!
Надявам се, че си прекарвате добре най-светлите празници от годината. Аз лично много се вълнувам от това, че съвсем скоро ще дойде 2018-та година... и малко ме смущава фактът, че времето лети толкова бързо.
Но нека останем в приповдигнатото настроение, защото съм ви приготвила цял списък с книги, които съм прочела от първи януари, та досега. Цели 50!!! + БОНУС една, която започнах в последния момент, но също завърших преди първи януари! Да, не вярвах, че ще приключа наистина със своето книжно предизвикателство, защото е първият път когато го правя. Никога допреди това не съм си задавала предизвикателство и всъщност отпреди да започна блога си, никога не съм си водила записки на това, което съм прочела. (много жалко) Но вече го правя и се опитвам да не съжалявам за изгубените години когато съм пропускала да правя такова нещо.


Та, тази година прочетох цели петдесет книги и ми е трудно да го повярвам. Защото когато ги наредиш на купчинка, наистина изглежда доста сериозно нещо. Знам, че има и хора, които завършват предизвикателства от по 70, 90, 100 книги и отгоре даже, но аз си се радвам на малката победа.

Преди да започна да изброявам, ето линкове към останалите специални празнични и новогодишни статии, за съжаление, някой все още не са публикувани, но ако се интересувате ще се радвам, ако следите за тях:
Най-добрите книги - издания 2017
2017 на кино лента (Акценти 2017)
Отчет декември.
Новогодишни обещания, чувства и мисли.

Ето какво прочетох: (в момента наистина съм много развълнувана! Все едно отброявам секундите до новата година)

1- Петата вълна (Рик Янси) ♥
2- Безкрайното море (Петата вълна 2)
3- Последната звезда (Петата вълна 3)
4- Хари Потър и Философският камък (Дж. К. Роулинг) ♥
5- Хари Потър и Стаята на тайните ♥
6- Хари Потър и Затворникът от Азкабан
7- Хари Потър и Огненият Бокал
8- Хари Потър и Орденът на Феникса
9-  Хари Потър и Огненият Бокал
10- Хари Потър и Даровете на Смъртта ♥
11- Истории от Академията за Ловци на Сенки (Касандра Клеър) ♥
12- Робинзон Крузо (Даниел Дефо)
13- История славянобългарска
14- ПолуЛош (Сали Грийн)
15- ПолуДив
16- ПолуИзгубен ♥
17- Лейди Полунощ (К. Клеър) ♥
18- Софийски Магьосници  (Мартин Колев)
19- Рамона и Бийзъс
20- Каравал (Стефани Гарбър) ♥
21- Къде беше? (Гейл Форман)
22- Хубави неща (Даниел Стийл)
23- Племенникът на магьосника (Клайв Стейпълс Луис)
24- Чичовци (Иван Вазов)
25- Алена кралица (Виктория Айвярд) ♥
26- Под игото (И. Вазов)
27- Мечо Пух (А. Милн)
28- До всички момчета, които съм обичала (Джени Хан) ♥
29- Приказки за чудатите (Рансъм Ригс)
30- Повелител на сенките (К. Клеър) ♥♥♥
31- Може ли да се срещнем отново? (Алисън Морган)♥
32- Разкази и повести от Елин Пелин
33- Бай Ганьо (Алеко Константинов)
34- Лъвът, вещицата и дрешникът (Клайв Стейпълс Луис)
35- Всичко, всичко (Никола Юн)
36- Без милост (Лекси Блейк)♥
37- Здрач (Стефани Мейър)
38- Принц Каспиян (Клайв Стейпълс Луис)
39- Новолуние (С. Мейър)
40- Затъмнение
41- Зазоряване ♥
42- Гордост и презразсъдъци (Джейн Остин) НЕДОЧЕТЕНА
42- Плаването на Разсъмване (Клайв Стейпълс Луис)
43- Любов под прикритие (Джули Джеймс) ♥
44- Сребърният трон (
Клайв Стейпълс Луис)
45- P.S. Все още те обичам (Джени Хан) ♥
46- Домът на мис Перегрин за чудати деца (Рансъм Ригс)
47- Споделени тайни (Колийн Хувър)♥
48- Сърца за разбиване (Али Новак)
49- Ангелско нашествие (Сюзан Ий)
50- Ангелски свят (Сюзан Ий)
51- Краят на дните (Сюзан Ий)


Сърчицето означава, че много ми е харесала дадената книга.
Книгите са подредени по ред на четене.



А ако имате интерес към някое от ревютата към книгите (към всички имам написани ревюта и се надявам да не съм се изложила на първите няколко, защото те са ми първите ревюта писани изобщо!) ето ЛИНК към всички ревюта в блога ми.


 Точно преди часове приключих с "Краят на дните" и вече съм свободна за тази година. Останалите няколко дни до новата година ще мързелувам и ще се занимавам с едни голям проект, за който ще разберете след време. А след като вече настъпи очакваната 2018-та година, смятам да започна с препрочитане на "Реликвите на смъртните" на Касандра Клеър, просто защото са ми любими.




 Е, това са всичките книги, с които ще запомня 2017г. Аз много се радвам на всички тях, независимо дали са ми харесали или не, защото всяка една от тях ме е подобрила, малко или много и ме е научила, независимо на какво. Ще се видим много скоро, отново.


 Ами вие, колко книги прочетохте и коя от тях ви е станала най-любима?

0 коментара:

Публикуване на коментар