,

2017 на кинолента (Акценти 2017)


Над сто статии... Петдесет и една прочетени книги... Хиляди усмивки и нови запознанства... 


Добре дошли на Годишните Книжни Акценти на The Book Pub 2017!


Здравейте!
 Смятам, че вече сте запознати със серията "акценти" в моя блог, затова няма да навлизам в големи подробности.  Но днешният пост от серията е много по-специален от всички останали акценти досега, защото в него ще разгледаме най-добрите книжни моменти през тази година! Не знам за вас, но аз се развълнувах.

  2017-та година беше една наистина неповторима и... бързо минаваща се. Смятам, че всички смятаме така, нали? Просто времето лети и... не знам, това е една тема, в която не обичам да се задълбочавам. 2017-та си е 2017-та.  Една цяла година.
 И нека се върнем към днешната тема.
 Ще започна с това, че завърших успешно предизвикателството си от 50 книги. Дори прочетох една отгоре, та мога да се похваля с 51 прочетени книги тази година. Ето ЛИНК към статията.
 Петдесет наистина не е малко количество, особено ако го видиш струпано наведнъж. Аз лично се гордея с постижението си!


Нека да започнем с акцентите по месеци... (*драматичен глас*)

Март
 Някъде около средата на този месец ми изникна идеята да си направя блог, но поради притесненията от това да се изложа на показ в интернет, решението ми се забави. Обаче на 25 март се осмелявам да публикувам първия си пост, заедно с първото си ревю. Няма да отварям темата, че първите ми ревюта са като преразкази на дете от пети клас, само ще го спомена.
 И така, блогът The Book Pub, бе създаден.
Април
 Със впечатляващите 19 статии, които съм публикувала тогава, показах, че няма да се откажа от блогърството. Казвам, че са впечатляващи, защото напоследък едвам успявам да напиша и десет... главна причина: училище.
 Тогава, през този наистина важен за мен месец, започнах да работя заедно със страхотното издателство Колибри и да получа първите си книги за ревюта от тях. Книги, които ми станаха любими. Това е поредицата "ПолуЛош" на Сали Грийн, която никога няма да забравя.
 Това е и месецът, в който написах първите си ревюта за серията на Хари Потър, а това е важно нещо, защото и Хари остана в сърцето ми.
Май
 И дойде времето да обясня защо няма да забравя "ПолуЛош" и Сали Грийн. Ами, защото Сали е невероятен човек. Този месец го запомних заради това, че тогава се срещнах със Сали Грийн на фен срещата, благодарение на изд. Колибри.


 Това беше първата ми среща с автор и едва ли ще я забравя.
Също така, през май се случи и първото ми интервю с български автор. Благодаря на Мартин Колев отново и му пожелавам много успехи. Също така... кога да очаквам втората част на "Софийски Магьосници"?
Юни
Този месец като чели вече съм се успокоила от цялото вълнение да бъдеш блогър. И това започва да се усеща в начина ми на изразяване в ревютата. Тогава си спомням колко много се гордеех с ревюто на "Лейди Полунощ"... О, да, и да не забравя да спомена, че именно тогава се завърнах към най-любимата си Касандра Клеър.

Юли
 В разгара на лятото аз бях най-щастливият човек, защото имах пре-достатъчно време за четене. Тогава започнах работа и с прекрасните хора от Ибис, които винаги знаят как да поглезят почитателите си.  И да не забравяме, че тогава се запознах с българската авторка Йоана Вълчева, която бе така добра да се съгласи да я интервюирам.
 Да не забравяме и това, че получих най-готиният подарък за рождения си ден: Lord of Shadows! Благодаря ви, момичета!


Август
През август се завърнах към Даниел Стийл. Една велика авторка, която отдавна не бях чела. Също така се смях и плаках на подаръка си за рождения ден. Именно той бе пикът на този месец. Наистина невероятна книга! Това беше и месецът, когато блогът ми навърши половин годинка.
 Също така, през септември започнах да пиша статии в собствена рубрика в блога на Йоана Вълчева, което за мен беше нещо наистина голямо. И все още е.
Септември
 Спомням си, че през септември бях прочела едно наистина голямо количество книги. Може би около 7, като включвам и тези за училище. Тогава реших и, че ще превеждам ревютата си на английски, за да може да достигна повече читатели, но се оказах с ограничено време заради входни и учене.
 И тогава беше моментът когато разбрах, че първите ми ревюта не са добри. Затова направих и първия си Review Update на Граф Монте Кристо.
 Тогава също така започнах серията Здрач. Нещо, за което от дълго време дерзаех.
Октомври
 През октомври открих нова рубрика в блога си - моята фотография. Не че съм специалист във фотографията, но обичам да улавям някои моменти и да ги запазя завинаги.
Ноември
 Миналият месец се оказа труден за блога ми. Успях да напиша само 7 статии, от които повечето бяха ревюта. Но пък за първи път направих дискусия и несъмнено трябва да го направя пак! А акцентът на месеца бе четвъртата част от серията Здрач, защото за разлика от останалите книги, тази част бе невероятна!
Декември
 И вече сме в настоящето. Месецът, в който се стегнах и завърших предизвикателството си за 2017г.

Дойде ред на най-четените статии в моя блог през 2017:

1- Ревю на ПолуЛош от Сали Грийн
2- Трикове за четене
3- Какво прави читателят на плажа?
4- Интервюто с Мартин Колев
5- Годишен Книжен Отчет за 2017

Това бе моят блог тази година.
 Но това, което най-много ми хареса от всичкото това е само едно.  
С колко готини нови хора комуникирах и се запознах. 
Четенето не е само страст, то събира хората и ги сближава. Дори толкова се радвам, че успях на няколко пъти да съм участник в книжен спор, сериозно книжно обсъждане и част от няколко книжни общности.  

 За това имате вина и вие, мои читатели! И ви благодаря!
Надявам се да се видим и догодина! А дотогава ви пожелавам много хубави книги!




0 коментара:

Публикуване на коментар