, ,

TBR 2018


Здравейте!
 Вече сме навлезли в 2018-та година с пълна скорост и живота продължава с нормален ритъм.
 В този пост съм решила да ви представя какво съм планирала за тази година и да напиша един кратък  TBR списък. Да започваме!

За този година нямам някакви изключително дръзки решения за промяна. Смятам да поддържам досегашното си темпо на четене и най-важното - да чета винаги това, което искам.  
Затова, разбира се, няма да се откажа лесно от фентъзи жанра и дори ще се придържам главно към него. Но ще трябва и да наблегна на българските класики по някое време от годината, защото ми остава само малко повече от година до ДЗИ /т.е. матура/.

 Също така, засега съм си набелязала няколко заглавия и поредици, които ми се иска да прочета тази година задължително.
 Ето ги и тях:


1- Реликвите на смъртните. - Касандра Клеър.
 Смятам да пре-прочета тази серия по простата причина, че ми е най-любима. А и я четох преди две години някъде... даже дори три и цялата серия от шест книги някак ми се слива и не мога да кажа кое събитие от коя книга е. Та, реших да си припомня всичко, а и без това нямам ревюта на книгите. На първата книга съм вече минала средата и скоро може да очаквате ревю.



2- Разплата. - Лекси Блейк
 Това е продължението на "Без милост", която много ми хареса. Още след като прелистих последната страница от нея вече знаех, че трудно ще издържа докато се сдобия с продължението. И сега благодаря на изд. Ибис, защото още днес я започвам!


3- Алена кралица. - Виктория Айвярд.
 Тук говоря за цялата серия на Айвярд. Първата книга я прочетох през лятото и се влюбих в обратите и всичките неочаквани случки. Все се канех да започна втората част, но така и не успявах. А и попаднах на някои лоши мнения за нея в интернет, което още повече отдалечи книгата от мен. Но сега чакам мнение за нея от една приятелка и, ако тя я одобри, значи можете да очаквате ревю.


4- Сара Дж. Маас.
 Много ми се иска тази година да се запозная и с толкова известната Сара. Чувала съм много добри отзиви за нейните книги и много ми харесват фен-арт рисунките, на които попадам постоянно. Надявам се да стигна и до нея скоро.


5- Серията Гриша. - Лий Бардуго.
 Това ми беше препоръчано от колежка-блогърка и смятам да го вмъкна някъде в списъка си. Най-вероятно  ще я започна след Реликвите на смъртните.


 Е, засега това съм планирала за тази година. Разбира се, ще се завърна по някое време и с нов TBR списък.
 Ами вие? Какво смятате да четете тази година? Нещо ново и различно или ще се придържате към любимите си жанрове?

0 коментара:

Публикуване на коментар