Random Book Tag


Здравейте! Това е един таг, на който попаднах в един блог. Името му беше друго, но аз реших, че това повече му отива, защото не е конкретен и можеш да отговаряш каквото си поискаш. Всеки, харесал въпросите, е свободен да го направи и да се почувства тагнаг. (освен блогърите и читателите също могат да отговорят в коментарите ;)



 Е, да започваме!

1. Кой герой има най-добра визия?
  Винаги съм си падала по кожените бойни дрехи и готините оръжия, а Ловците на сенки са добър пример за това, но мисля, че най-добра визия има Америка, както и дъщеря й Идлин, от серията Изборът. Роклите са много по-красиви и стилни, въпреки че не са толкова готини, колкото мечовете и лъковете. ;)




2. Кое е книжното ти гадже?
Ако следите блога ми, вече знаете какво ще отговоря. Определено това е Джейс от Реликвите на Смъртните. 


3. Някога харесвал ли си герой, който после да намразиш?
Чак да намразя, едва ли. Но е имало и такива моменти. Наскоро прочетох Каравал и си спомням как за момент не харесвах Джулиан, заради лъжите му, но после пак се сприятелихме. Също така Себастиян от Реликвите на Смъртните също не е цвете за мирисане. Признавам, че първо го харесвах.




4. Най-дългата книга, която притежаваш?
Лейди Полунощ. 




5. Най-тежката книга, която притежаваш?
Отново Лейди Полунощ. Признавам, че често ръцете ми изтръпваха.




6. Имаш ли плакати от книги?
Не. Но това би било хубаво.




7. Имаш ли бижута направени по книга?
Имам магическа пръчка, направена по идея от Хари Потър. Не е точно бижу, но си я направих сама и се гордея с нея! Можете да я видите на снимката от ревюто на Полудив.




8. Любима двойка от книга?
Пърси Джаксън и Анабет. Маже би заради противоположностите им.




9. Любима поредица?
Реликвите на Смъртните, без колебания. Обожавам ги!




10. Любим саундтрак от филм, направен по книга?
Бих казала тази на Междузвездни войни, но след като трябва да е от книга, ще кажа "Как да си дресираш дракон"  и то от втория филм. Знам, че това е детски филм, но много го харесвам, а и е направен по книга, така че... да.




11. История, която би искал да продължи?
Хари Потър. Всеки би искал още. Но също така ми се иска да разбера какво ще стане с живота на Хейзъл от Вината в нашите звезди. Както и тя иска да разбере как ще продължи любимата й книга, така и аз искам да разбера дали ще се влюби отново.  




12. Любима книга, в която главният герой губи любимия си?
Полуизгубен. Наистина много тъжен край. Така неочакван. Но пък за сметка на това, най-красивият.


13. От кога четеш книги?
От както мога да чета, а аз знаех азбуката, когато бях на 3. (но едва ли съм чела тогава) И тук в последните 3 или 4 години вече чета повече от всякога!




14. В кой Хогуортс дом си?
Грифиндор, разбира се. 




15. Какви качества трябва да има една книга, за да ти хареса?
Добре изграден свят. Ако всичко е реалистично и историята има вълнуващи обрати, определено ще ми хареса.




16. Любим цитат от книга?
Мноого са. Но ето някои от тях, ще ги сложа и в страничната си лента:


Lex mala, lex nulla. A bad law is no law. -Лейди Полунощ

Не съм се губил, раниха ме. -Полуизгубен

"-Понякога губиш, понякога… пак губиш.
-Историята на живота ми в едно изречение…"- ПолуДив


"Honestly, am I the only person who's ever bothered to read Hogwarts, A History?" -Хари Потър

"Love is forever. If it wasn't, it wouldn't be love. The world is beautiful. If it wasn't, it wouldn't be the world."



17. Любим автор?
Едва ли един отдаден читател би могъл да отговори точно на този въпрос. Но ще опитам. Джоан Роулинг, Касандра Клеър, Стивън Кинг, Даниел Стийл, Рик Риърдън, Рик Янси и новооткритата от мен Сали Грийн.




18. Любима корица?
Ето тези :



















Софийски Магьосници, като чели, ми харесва най-много!











19. Екшън или романс?
Емм... Предпочитам да има екшън, преплетен с малко романс. Повече клоня към екшъна.


20. Къде отиваш, след като прочетеш тъжен момент в книга?
След такива моменти, особено ако така завършва някоя книга, обичам малко да поразмишлявам. Затова ми трябва някое спокойно място.


21. Колко дълго четеш една книга?
Зависи дали е интересна. Прочитала съм книги за един ден, но мога да ги влача и с месеци.


22. Колко дълго страдаш от "книжен махмурлук"?
Около ден или два.


23. Най-малко харесвана книга?
Всяка книга си има по нещо с което се отличава. Аз лично преценявам дали ми е харесала дадена книга, ако след като я завърша, искам пак да я прочета. Не бих прочела отново Вината в нашите звезди, например.


24. Защо би харесал даден герой?
Заради неговите действия. Харесвам и малко по-устатите герои, но много зависи и от сбора на външната и вътрешна им характеристика, и от начина, по който се държи в различни моменти.


25. Защо би намразил герой?
Бих го намразила, ако ме нарани с действията си. Накратко, ако е злодей.


26. Причините защо започна да пишеш в блог? 
Те са много. Но главно защото исках да запаметя мненията си за дадени книги някъде, а и за да ги споделя с други читатели. Няма по-добър начин да препоръчаш книга, освен ако не споделиш какво мислиш за нея и как те е накарала да се чувстваш.


27. Напиши заглавието на една страшна книга?
По принцип не чета такива. Затова не мога да назова.


28. Последната книга, заради която плака?
Полуизгубен.


29. Последната книга, на която даде 5 звезди?
Лейди Полунощ и Каравал. Напоследък не попадам на лоши книги, но май шестата част на Хари Потър се е запътила надолу.


30. Имаш ли любими заглавия?
Полулош ме накара да се чудя известно време защо полулош? значи останалата част е добра, нали. А тогава защо не полудобър?  затова казвам Полулош.


31. Последната книга, която прочете?
Пак Лейди Полунощ. 


32. Книга, която в момента четеш?
В момента съм по-средата на Хари Потър и нечистокръвния принц. Най-накрая стигнах и до нея.



33. Последният филм, направен по книга, който гледа?
Паднали ангели. Не беше лош, но има какво да се дооправя.
 

34. Герой от книга, с който би искал да поговориш?
Ами не знам. Някой забавен, може би.


35. А с кой автор би искал да говориш?
Преди няколко седмици щях да кажа Сали Грийн, но след срещата ни с нея вече не мисля, че има нужда. Джоан Роулинг би ми разказала неща, които ги няма в книгите й.


36. Ядеш ли докато четеш, ако да, какво? 
Не. Предпочитам да се съсредоточа в книгата.


37. Фантастичен свят, в който би искал да живееш?
Светът на Ловците на сенки. Институтите им много ми харесват.


38. Свят, в който НЕ би искал да живееш?
Панем от Игрите на глада не изглежда като щастливо място.
 

39. Последният път, когато помириса книга?
Днес. 


40. Странна обида, използвана в книга?
Не се сещам за такава, но обичам да попадам на умни отговори на обиди.


41. Любима романтична книга?
Даниел Стийл е майстор в тази категория, но Кийра Кас и Короната имат много интересен (романтичен) обрат на действията.


42. Пишеш ли твои истории?
Преди време пишех в Уатпад, но сега само споделям ревютата си там.Иначе имам много идеи, които се надявам някой ден да излязат като готови истории. /в уатпад съм като @everbay/


43. Любим магичен предмет?
Магическата пръчка и може би стили.


44. Позицията ти в Куидич отбор?
Търсач. Предпочитам да съм встрани от какофонията и ми харесва снича.


45. Песен, която свързваш с книга?
Веднага ми дойде наум Despasito, но не мога да я свържа с никоя книга. Не се сещам за песен в момента.


46. Коя книга най-много би искал да обсъдиш в момента?
Lord of Shadows, продължението на Лейди Полунощ. Иска ми се да разбера какво ще се случи, а имам свои подозрения за началото й.


47. С кой би я обсъдил?
С някого, който е чел Лейди Полунощ, разбира се.


48. Би ли участвал в Cosplay събитие, ако да, като какъв герой?
Много искам да участвам! Героят ми би бил малко странен, защото наум ми идва нещо между магьосник и Ловец на сенки. Обаче  ще бъде забавно!
 
49. Как четеш книгите си- електронно или книжно?
И двете, но няма такова нещо като мирисът на нова книга. (надявам се, че ме разбирате)


50. Кой тагваш?
Както вече споменах, всеки, който иска да отговори на тези въпроси, е тагнат. Предизвиквам главно блогърите, които в момента четат това. 

Благодаря ви, че отделихте време за всичките петдесет въпроса! Радвам се, че четете моя блог, който вече е розов на цвят. ;)
Ако искате да научавате първи за новите публикации, харесайте страницата ми във Фейсбук или се абонирайте (по-надолу ще сложа формата за абониране)

0 коментара:

Публикуване на коментар