, ,

Летни акценти 2017



Привет!
Това е една нова рубрика, която няма да я срещате често в блога ми, освен по време на големи промени като например: края на лятото, края на годината, края на учебната година и тн. И така, първият акцент ще е на тема "Края на лятото", защото, ами... вече сме на училище.

В тази рубрика ще ви представя книгите, които са ми направили добро впечатление за определения период и също така някои други неща свързани с книгите.
Това лято прочетох общо (за юни, юли, август и половината от септември) 21 книги. Плюс минус няколко разказа от училищния списък за четене. Така, книгите, които най-много ми харесаха, са ето тези:

1) Хари Потър и Нечистокръвният принц
2) Хари Потър и Даровете на смъртта
3) Лейди Полунощ
4) Алена Кралица
5) До всички момчета, които съм обичала
6) Повелител на Сенките
7) Може ли да се срещнем отново?
8) Без милост.

Книгите са подредени по ред на прочитане като съвсем скоро завърших "Без милост" и тя много ми хареса.

От тях ето и моите класации:


Най-подходяща за почивка:
До всички момчета, които съм обичала
(Ревю)

Най-изпълнена с напрежение:
Повелител на сенките
(Ревю)

Перфектна изненадваща сцена:
Алена Кралица
(Ревю)

Най-добра любовна история
Без милост
(Ревю)

Книга, която ме остави разплакана и щастлива едновременно
Серията на Хари Потър
(Ревю книга 6, книга 7)

Най-сладкият край
Може ли да се срещнем отново?
(Ревю)

Чудесно начало на поредица
Лейди Полунощ
(Ревю)

Разбира се, след като има класация за най-добри книги, ще има и за най-лоши книги. (Което "лоши" е малко пресилено, просто те са тези, които не бих препрочела.) Книгите, от които не останах много доволна са:

1) Къде Беше? (Гейл Форман)
2) Хубави неща (Даниел Стийл)
3) Племенникът на магьосника (Клайв Стейпълс Луис)
4) Всичко, всичко (Никола Юн)


И класацията:

Можеше още

Всичко, всичко
(Ревю)

Краят я развали
Хубави неща
(Ревю)

Пренатруфено
Племенникът на магьосника
(Ревю)

Постоянно липсваше искрата
Къде беше?
(Ревю)

Също така, реших да добавя и статиите, които бяха най-четени през този период. Те получиха доста преглеждания за кратък период от време и аз бях искрено изненадана. Това са те:

Много се радвам, че останахте до края на този дълъг пост! Много съм доволна от изминалото лято и се надявам и при следващите Акценти пак  да е така. Дори и повече!


А вие, ако сте харесали този пост, можете да харесате страницата във Фейсбук или да се абонирате чрез имейл от тук и да получавате новините под формата на имейл:


Пример за новинарски имейл вижте ТУК. /това е последният, който изпратих/

0 коментара:

Публикуване на коментар