, ,

Какво се случва през март?







 
 
Здравейте, четящи!

 Може би сте забелязали, че от доста време не съм поствала, а ако не сте, вече знаете. Затова реших заедно с месечния отчет за февруари да напиша и кратко обяснение за отсъствието ми. Но първо, ето ЛИНК към месечния ми отчет за февруари в рубриката ми в блога на прекрасната Йоана Вълчева. Само мога да кажа, че съм доволна от изминалия месец. ^-^ (Бележка: отчета е писан в началото на месеца, затова има малко разминаване със следващите ми писания. Препоръчвам да го прочетете първо него, а после да се върнете тук.)


 Та, тук причината да не поствам нови ревюта е само една: "То" на Стивън Кинг. Може би съм попаднала в някакъв reading slump или просто книгата не е толкова грабваща, не знам... започнах да я чета  преди почти три седмици и наистина много трудно напредвам. Чета я в оригинал, но не мисля, че това е причината. Просто първите 300/350 страници са наистина мудни и въпреки че съм прочитала книги от по 400 страници за два дни, тези триста ми се опънаха сериозно. Четох доста ревюта за тази книга и голяма част от тях бяха положителни и хората казваха, че книгата била невероятна. Е, сега забелязах и другите ревюта, по-критичните.
 Те наистина казват, че първите 350 страници не са толкова добри, и че като ги минеш, тогава започва интересното. Аз съм именно на границата да ги мина тези 350 страници, така че очаквам нещата наистина да се променят. Ако сте чели книгата много ще се радвам, ако ми споделите ред или два за мнението ви относно нея в коментарите. ^-^
Много се надявам "То" да ми хареса!

 Но, ако книгата не се подобри, предусещам, че ще бъде втората, която няма да дочета. Наистина е сериозно четиво - цели 1370 страници.

 За плановете ми за март:
 Отсега ви обещавам, че планирам една книжна дискусия в съвсем скоро време, защото от дълго време не съм правила такава. И /надявам се/ едно сериозно ревю на "То".
  О! И да не забравя - в момента тече giveaway в страницата ми във Фейсбук и може да се включите. Наградата е чисто нова книга "ПолуЛош" и имате време до 25.03.2018.

 Благодаря ви за вниманието! Надявам се скоро пак да се видим!

0 коментара:

Публикуване на коментар