, , ,

Книги, които очаквам с нетърпение.



Привет!
 Всеки от нас - читателите - очаква излизането на определена книга с охота, особено когато е част от поредица. При мен винаги има някоя книга, която да очаквам толкова, че да ме сърби. И сега, когато вече имам по-голям списък за показване, реших да ви споделя книгите, които очаквам с нетърпение да излязат през 2018 година. 
 Разбира се, в края на поста ще очаквам и вие да споделите вашите очаквани с нетърпение книги.



Ето и списъкът:



1. Queen of Air and Darkness
 Разбира се, няма как да не сложа на първо място продължението на Повелител на сенките от Касандрна Клеър. Книгата излиза през декемви, доколкото знам. (Касандра направи някакви промени на датите, но мисля, че декември бе при последното обновяване.) Просто се опитвам да сдържам вълнението си и да не мисля за това, че трябва да чакам толкова време, за да я прочета. Повелител на Сенките беше една наистина страхотна книга, която си заслужава и парите, и времето, и всичко! Завърши по убийствен начин, но ще се справя да изчакам до декември, ако не мисля толкова за това.
 Моите ревюта за книгите от поредицата:



2. Беззаконие 3
 Поредицата на Лекси Блейк е пърата еротична серия, която чета, и се оказа, че съм нацелила една наистина добра поредица! Освен еротика (разбира се) в книгата има страхотно преплитане на екшън и вендета, което прави еротичната книга повече от еротична. В Без Милост проследих историята на Райли и Ели, в Разплата беше ред на най-малкия брат от семейството - Бран, а мистерията Дрю очевидно остава за третата част. Винаги съм искала да прочета повече за най-големия от братята Лолес, а в края на Разплата ни се даде надеждата, че именно за него ще се разказва в продължението и финала на серията. А и с тези разбиващи открития и сюжетни оплитания, които станаха в Разплата, просто нямам търпение да прочета разкриването на мистерията.
Моите ревюта:





3. Always and forever, Lara Jean  

 Това е третата книга от поредицата за Лара-Джийн "До всички момчета, които съм обичала" от Джени Хан. Поредицата е много сладка и опияняваща със своя лек и романтичен стил. Първата книга ми хареса, а втората още повече! Честно да си призная, не знам какво още би могло да се разкаже за Лара-Джийн, но съм любопитна да разбера. От издателството обещаха книгата да излезе съвсем скоро - имаше слухове за края на април и се надявам да ги спазят.
Моите ревюта:



4. Софийски Магьосници 2
 Мартин Колев доказа, че и българските автори ги бива в писането на фентъзи книги. "Софийски магьосници" беше много свежа история, която се развива на територията на познатата ни София. но дали всъщност ни е толкова позната? Оказа се, че не и това много ми хареса - да видя София през очите на един магьосник. Сега се очаква магьониците да тръгнат към Странджа и искам да видя следващите приключения на Бриян и разбира се... на любимият ми Морков! Книгата излиза още в началото на май, така че няма да чакаме много!



5. Брилянтните 2
 След като прочетох Брилянтните от Маркъс Сейки, видях че се очаква да има продължение. Бях приятно изненадана, защото книгата беше добра и интересът ми към това какво още може да се случи - нарастна. 
 Ето ревюто ми за Брилятните и вижте сами за какво става въпрос. 




 



И последно, но не по важност и очакване:






6. Legendary 
 Това е продължението на Каравал от Стефани Гарбър. Наистина ми хареса цветността в света на Гарбър и като че ли искам да прочета продължението само заради Скарлет и Джулиан и връзката им. А може би и малко, за да разбера повече за мистериозния Легендата. Книгата излиза на английски до няколко месеца, което е добър знак, защото до края на годината може би ще се сдобием с нея и на български.  



 Ами... това като че ли са всичките книги, които очаквам. Имам усещането, че всичките ще се окажат страхотни и се надявам да се окажа права. А сега... кои са книгите, които вие очаквате?
 

0 коментара:

Публикуване на коментар